Wednesday 18 May 2016

Sebab Utama Untuk MEMINUM Gel Aloe Vera FOREVER LIVING






Membina Badan
~ Ia mengandungi 20 JENIS asid amino, termasuk 7 asid amino PERLU yang tidak boleh dihasilkan oleh badan. Asid amino adalah blok binaan bagi membina badan.

Sifat Pemulihan
~ Ia mengandungi 12 unsur semulajadi yang dapat membantu memulihkan luka akibat calar-calar, luka-luka kecil, luka terbakar dan lain-lain.

Kesihatan dan Kebersihan Gigi
~ Menggalakkan gusi dan mulut yang sihat. Satu kajian pada 2008 yang diterbitkan dalam Journal Applied Oral Science mendapati bahawa aloe vera adalah LEBIH BERKESAN daripada 2 jenama ubat gigi yang utama. Menggabungkan penggunaan Forever Bright Toothgel dengan pengambilan Gel Aloe Vera berpotensi menyokong kesihatan dan kebersihan mulut dan gigi anda.

Mempercepatkan Penyembuhan dan Pembaikpulihan
~ Gel Aloe Vera meningkatkan fungsi fibroblas iaitu sel yang membantu pembentukan KOLAGEN dan ia juga menolong melegakan kelecuran, luka-luka dan calar-calar kecil serta kegatalan kulit.

Pembaikpulihan Elastin & Kolagen
~ Ia dapat menokok bekalan bahan-bahan binaan untuk menghasil dan mengekalkan kulit yang sihat.

Mengekalkan Berat Badan Yang Sihat & Meningkatkan Tahap Tenaga
~ Secara semulajadi dapat menggalakkan pembersihan sistem penghadaman kita. Dengan demikian, meningkatkan tahap tenaga serta membantu mengekalkan BERAT BADAN yang IDEAL.

Menyokong & Menggalakkan Fungsi Sistem Ketahanan Badan
~ Kandungan unsur-unsur perangsang dapat membantu menggalakkan fungsi sistem pertahanan badan kita.

Sistem Penghadaman Yang Semulajadi
~ Secara semulajadinya, Gel Aloe Vera mempunyai keupayaan membersih, dengan demikian membantu pergerakan usus dan meningkatkan penyerapan protein serta nutrien lain.

Membekalkan Mineral Surih
~ Ia mengandungi 20 mineral semulajadi termasuk kromium, magnesium, mangan, kuprum dan zink.

Membekalkan vitamin Semulajadi
~ Ia mengandungi vitamin yang diperlukan dalam diet harian kita termasuk vitamin B12, asid folik, niasin, B6, B2, B1, C, E dan A.

Produk Aloe Vera
Dapat membantu :
     ~ Membaikpulih sistem peranakan
     ~ Menaikkan seri wajah
     ~ Mengawal keseimbangan hormon
     ~ Masalah kencing tidak terkawal dll
     ~ Masalah haid tidak teratur, sakit semasa haid, keputihan dll
     ~ Menyembuhkan luka selepas bersalin
     ~ Merapat/menguatkan otot faraj
     ~ Masalah sukar hamil
     ~ Membuang toksin dalam badan
  ~ Membantu masalah keletihan setelah menopause 
Ratu Mesir purba, Cleopatra dikatakan seirng menggunakan Aloe Vera untuk kecantikan kulitnya. Dia dikatakan sentiasa menyapu kulitnya dengan gel aloe malahan mandi di dalam perahan aloe selain susu. Itu antara rahsia terbesar bagi kecantikannya.  Aloe Vera adalah sejenis tumbuhan gurun dengan KEUPAYAAN yang MENABJUBKAN untuk menyerap dan memulihkan lembapan. Ia mengandungi lebih 200 jenis bahan yang dapat menggalakkan pertumbuhan KULIT dan RAMBUT yang  kelihatan muda terserlah.

KHASIA ALOE VERA
- Membekalkan dan mengembalikan lembapan pada kulit dan rambut.
- 'Memandikan' sel-sel kulit dan membantu menggalakkan penjanan semulajadi kulit.
- Membantu mengecilkan pori-pori kulit.
- Ramuan yang baik untuk membersih dan menyegarkan kulit.

Para penyelidik dan pakar-pakar penjagaan kesihatan percaya bahawa sisa makanan dan toksin yang terkumpul di dalam badan adalah PENYEBAB UTAMA bagi kebanyakan penyakit dan penuaan pramasa. Proses DETOKSIFIKASI secara kerap untuk menyingkirkan bahan buangan dan toksin yang berbahaya ini membantu meningkatkan kesihatan dan kecergasan.

Perlu diingat, PROSES DETOKSIFIKASI seharusnya BERTERUSAN kerana dari masa ke semasa kita akan sentiasa makan dan minum, sering terdedah dengan pencemaran, stress dan sebagainya. Walaupon mungkin kita yakin masalah kesihatan kita sudah diatasi, berat badan ideal sudah dicapai, kita masih perlu berhati-hati kerana 'MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MERAWAT '.






  


MENDAPAT KELULUSAN JAKIM











TESTIMONI

Chia Twa Swan
K/P : 650480451 /Johor Bahru
Keadaan : Paras Gula Darah yang Tinggi

“Saya adalah seorang pemandu teksi. Saya telah membawa teksi  sejak 21 tahun.  Saya sentiasa menganggap diri saya sangat sihat sehingga saya membuat pemeriksaan doctor pada bulan Mac 1998 untuk tujuan memperbaharui lesen teksi saya. Barulah saya dapati bahawa sebenarnya saya mempunyai paras gula yang sangat tinggi. Saya amat sedih sekali. Apabila mendengar tentang keadaan saya, anak saya Micheal lantas memberikan saya sebotolAloe Vera Gel dan memesan saya supaya minum 60cc seiap pagi dan petang.

Saya memutuskan untuk mencubanya. Selepas satu minggu, saya mengulangi ujian darah saya. Saya serta doctor saya turut terperanjat bahawa paras gula darah saya telah turun. Ini menambahkan keyakinan saya terhadap produk-produk FLP dan oleh itu saya mula mengambil produk-produk FLP yang lain iaitu Forever Arctic-Sea, Forever Bee Propolis dan Forever Bee Pollen. Selepas beberapa bulan, saya pergi membuat pemeriksaan dotor sekali lagi dan saya amat gembira sekali apabila doctor memberitahu saya bahawa paras gula darah saya telah kembali normal.”

Tan Chee  Keong
K/P : 7637063 /Ipoh,Perak
Keadaan : Asma (Lelah), Gastric, Ulser & Ekzema

“Nama saya Tan Chee Keong. Saya telah menggunakan produk-produk FLP sejak dari tahun 1985 dan saya ingin berkongsi pengalaman penggunaan produk saya selama lebih daripada satu dekad ini dengan anda semua.

Aloe Vera Gel – Saya telah menderita daripada penyakit gastrik sejak saya berumur belasan tahun, dan kedaan saya menjadi buruk setiap tahun. Oleh kerana keyakinan saya terhadap produk FLP selepas melihat anak saya pulih daripada penyakitnya, saya juga mula mencuba produk FLP bagi keadaan saya sendiri. Produk yang disyorkan kepada saya ialan Aloe Vera Gel. Dengan ketabahan dan kesabaran, saya telah meminum 4 botol Aloe Vera Gel setiap bulan. Selepas lebih kurang 1 tahun, masalah gastrik yang telah saya alami selama 20 tahun itu, juga telah lenyap!

Ustaz Abdul Samat
KP: 0268371/Pekan Pahang
Keadaan : Gout Yang Kronik & Gastritis

“Umur saya sekarang 59 tahun.  Selama 20 tahun yang lepas, saya mengidap penyakit gout yang teruk dan rumit.  Bagi kebanyakkan orang yang mengidap gout, mereka hanya mengalami kesakitan dan ketidakselesaan tetapi bagi kes saya, ia amat teruk sehingga terdapat bengkak di merata tubuh saya.  Saya berasa lesu, sukar bergerak dan tidak boleh berjalan jauh.  Saya juga mengidap penyakit batu karang dan gastrik.

Pada tahun lalu seorang rakan saya mengesyorkan saya mengambil Alor Vera Gel. Aloe Berry Nectar, Foever Artic-Sea dan Forever Bee Honey untuk memperbaiki kesihatan saya.   Oleh kerana sebelum  tu saya pernah mengambil banyak jenis makanan kesihatan yang lain, saya tidak meletakkan harapan tinggi pada  produk-produk itu.  Alangkah terkejut dan gembiranya  saya apabila saya dapati bahawa dalam masa 18 Hari sahaja, keadaan saya telah jauh bertambah baik.  Saya dapat berjalan lebih jauh, memandu, malah boleh membongkokkan tubuh saya semula.  Kini, batu karang saya telah dikumuhkan dan keadaan gastrik saya juga semakin baik.  Bagi saya, FLP benar-benar  suatu rangkaian produk yang menakjubkan”.
  








 




Penawar asas untuk semua


Sebagai permulaan, kami menggalakkan untuk anda mencuba Forever Aloe Vera Gel yang asli untuk membantu anda merawat apa saja kesan penyakit yang anda hadapi. Secara teorinya, anda perlukan usus yang sihat untuk menyerap vitamin, nutrien dan semua unsur yang membantu menyembuhkan sakit anda (termasuklah ubat-ubatan daripada hospital dan klinik anda).  Anda perlukan Forever Aloe Vera Gel untuk tujuan itu. Selain ia mempunyai pelbagai khasiat yang mampu menjadi penawar untuk pelbagai penyakit, ia amat berkesan menyingkirkan mendapan yang menghalang usus anda daripada menyerap khasiat makanan dan ubat-ubatan yang anda makan.

     Selain itu, khasiat dalam Forever Aloe Vera Gel mampu menyembuhkan pelbagai penyakit yang ada. Sila rujuk info lanjutan dengan cara klik pautan yang disediakan di atas.  

     Ia juga sesuai untuk dijadikan makanan tambahan untuk mengekalkan kesihatan anda. Anda tak perlu tunggu sakit untuk menikmati khasiatnya. Ia juga adalah makanan tambahan yang amat sesuai untuk membantu mendapatkan berat badan yang ideal untuk anda. Dengan harganya yang berpatutan, hampir semua orang mampu menikmatinya untuk tahap kesihatan yang lebih baik dan berpanjangan.





Sebenarnya, tidak ada peraturan khas untuk anda meminum Forever Aloe Vera Gel kerana ia adalah minuman semulajadi dan bukannya ubat berasaskan dadah.  Anda bebas untuk menikmatinya pada bila-bila anda suka. 

Tetapi kami faham, anda mahukan khasiatnya dan ingin berjimat pada masa yang sama (betul tak?). Lagipun, sebagai permulaan, kami juga tidak mahu badan anda terlalu terkejut dengan pertambahan nutrien. Suka untuk kami cadangkan agar anda meminumnya dalam 30ml (dalam 4 sudu besar) setiap pagi dan malam sama ada sebelum mahupun selepas makan. Ia boleh diminum terus begitu sahaja.

Bagaimana pun, sesetengah testimoni daripada pelanggan kami memberitahu bahawa mereka rasa lebih bagus bila dicampurkan dengan 4 sudu besar gel tersebut dengan segelas air kosong. Jadi terserahlah kepada anda untuk memilh cara anda menikmatinya. Ingatlah bahawa ini BUKAN dadah tahan sakit seperti pil dan tablet yang biasa kita ambil di hospital, klinik atau farmasi. Jadi, janganlah menjangkakan anda terus sembuh hanya dengan sekali minum (walaupun ada juga sesetengah daripada pesakit dapat merasa sedikit kelegaan dalam tempoh semalaman selepas meminumnya).

Tahap penyembuhan seseorang itu adalah berbeza. (Bukankah jumlah mendapan di usus setiap orang itu juga berbeza-beza?). Kunci kepada penyembuhan penyakit menggunakan makanan tambahan adalah pengambilannya secara berterusan. Jangan abaikan doktor anda. Ikuti rutin perubatan anda seperti biasa sehinggalah nampak kesan-kesan penyembuhan. Doktor dan anda sendiri pasti tahu jika ada sebarang perubahan positif pada diri anda.

Sesetengah pengguna produk kesihatan akan merasa sedikit kesan 'melawan' pada awal pengambilan. Sebenarnya itu adalah tanda positif kerana badan anda mula bertindak balas dengan makanan tambahan yang anda ambil (kerana sebelum ini, mungkin badan anda telah biasa dengan ubat yang sedia ada). Jika kesannya terlalu teruk, boleh dikurangkan sedikit pengambilannya.  Kecuali jika anda benar-benar pasti bahawa anda sememangnya alah pada makanan tambahan ini, berhentilah mengambilnya. Jika tidak, teruskan pengambilannya sehingga anda sendiri boleh merasa kebaikannya.  

Testimoni daripada beberapa pengguna : -

TESTIMONI 1 (Surirumah) :  "Saya mempunyai tekanan darah tinggi. Selain itu, lengan, tangan dan jari saya mengalami kebas-kebas dan ada kalanya 'cramp' setiap kali bangun pagi. Kali pertama saya minum Forever Aloe Vera Gel adalah malam sebelum tidur. Keesokan pagi, saya rasa seperti bergoyang-goyang. Bila diperiksa tekanan darah saya, ia jadi lebih rendah daripada normal. Saya cuma berehat pada hari itu dan tidak melakukan sebarang kerja rumah. Tetapi semasa mengambil sedikit sarapan, saya teruskan juga mengambil sedikit lagi Forever Aloe Vera Gel. Menjelang petang, saya semakin pulih. Ketika mengambil makan malam, saya ambil Forever Aloe Vera sekali lagi (saya ambil dalam jumlah yang kecil sahaja setiap kali saya meminumnya). Keesokannya, saya bangun seperti tetapi dengan sedikit perbezaan - tangan dan jari saya tidak rasa kebas. Jari tangan juga tidak 'cramp'. Tekanan darah menjadi normal dan saya semakin pulih. Kini saya rasa lebih sihat daripada biasa".

TESTIMONI 2  (Pemandu):  "Perut saya agak 'boroi', mungkin sebab saya kurang menjaga makan, kurang bersenam dan seringkali duduk. Mungkin juga sudah terlalu banyak mendapan di usus saya.  Kali pertama saya meminum Forever Aloe Vera Gel saya kerap ke tandas.  Jangan silap faham, saya hanya kerap ke tandas tetapi tidak rasa sakit. Ia rasa seperti 'normal' dan lebih lancar. Hari kedua, 'urusan tandas' saya kembali mengikut waktu seperti biasa. Saya teruskan pengambilan 'Forever Aloe Vera Gel'. Seronoknya sebab bukan saja perut saya semakin kempes, saya juga rasa lebih bertenaga dan bernafas lebih mudah".

TESTIMONI 3  (Pereka grafik):  Saya meminum Forever Aloe Vera Gel sekali pada waktu awal pagi dan sedikit lagi pada waktu malam.  Saya juga mengambil Arctic Sea (minyak ikan + minyak zaitun) pada masa yang sama. Pada awalnya, saya tidak begitu terasa kesan meminum Forever Aloe Vera Gel. Sehingga seminggu selepas selepas itu, saya disapa oleh seorang teman dan bertaya kenapa wajah saya kelihatan lebih cerah dan berseri. Saya sangkakan itu hanya kebetulan. Selepas dua minggu mengamalkannya, saya sendiri dapat rasakan perubahan dalam diri saya. Kulit saya lebih cantik dari dalam. Saya lebih bertenaga dalam melakukan perkerjaan. Tumpuan saya dalam menyiapkan kerja menjadi lebih tajam. Saya mampu menyiapkan kerja di depan komputer untuk lebih lama daripada biasa tanpa penat. Lenguh-lenguh di bahu dan sendi juga telah hilang. Dan, saya dapati juga bahawa kesan kulit retak di tumit saya semakin hilang.  Saya dapat rasakan bahawa berat badan saya juga semakin menurun. Kini, saya lebih yakin dengan Forever Aloe Vera Gel dan gandingannya dengan Arctic Sea.

 

 




No comments:

Post a Comment